La nostra recomanació d’avui es aquesta curiosa animació del relat musical “PICCOLO, SAXO I COMPANYIA” que va escriure el compositro francès ANDRÈ POPP en 1957 per encarreg de la companyia discogràfica PHILIPS amb l’objectiu d’iniciar al public infantil en la musica orquestral. Ja sabeu doncs…., prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
Arxiu mensual: abril de 2020
CINEMA: “MARXA DELS ELEFANTS” (1.0 / 2.0)
La nostra recomanació d’avui es un nou fragment de la pel·lícula de dibuixos animats “EL LLIBRE DE LA SELVA” creats en 1967 per a THE WALT DISNEY COMPANY En aquest divertit fragement podem gaudir de una peça musical inspirada en les marxes militars . Doncs ja sabeu…., prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CONCERT: “B VOCAL” (3.0/4.0/5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és el concert escpectacle “AL NATURAL“ portat als escenaris pel quintet voal saragossà B VOCAL, una formació artística espanyola que aquest 2020 compleix 25 anys sobre els escenaris amb més de 3000 concerts que han convertit el grup en un referent en el seu gènere, la música a cappella. Les cinc veus de b vocal són Alberto Marco, Augusto González, Carlos Marco, Fermín Polo i Juan Luis García. En aquesta ocasió ens porten un espectacle que aprofundeix en les arrels de la veu com a eina per arribar a el cor de l’ésser humà.
Una proposta artística diferent, per a tots els públics, en la qual la música, l’harmonia, l’humor, el virtuosisme i l’espectacularitat de la posada en escena capten l’atenció de l’espectador de principi a fi.
CINEMA: “QUIERO SER COMO TÚ” (1.0 / 2.0)
La nostra recomanació d’avui es un fragment de la pel·lícula de dibuixos animats “EL LLIBRE DE LA SELVA” creats en 1967 per a THE WALT DISNEY COMPANY En aquest divertit fragement podem gaudir de una peça musical inspirada en la música de jazz . Doncs ja sabeu…., prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CINEMA “PITCH PERFECT” (3.0 / 4.0)
La nostra recomanació d’avui ve de la má Clara López la nostra companya de 4A de primària qui ens va sugerir la pel·lícula “DANDO LA NOTA” (Picht Perfect com a títol original) on les interpretacions A Capella són les protagonistes absolutes de una serie competicions i enfrontaments musicals entre estudiants universitaris. Ací vos deixe un resum d’algunes de les actuacions estelars de les protagonistes…… Gaudeix de les excelents interpretacions del aquests grups vocals.
BIOCLASSICS: “EL INFLUYENTE HÄNDEL” (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és una nova adaptació lírica duta a terme per la comunicadora, cantant i compositora de Salamanca Sheila Blanco qui, adaptant textos de caràcter biogràfic a alguna de les obres més rellevants de grans autors de la Música Clàssica, ha aconseguit un èxit sense precedents en les xarxes socials. Aquestes adaptacions es coneixen amb el nom de #BIOCLASSICS i van sorgir com a un repte llançat a la fantàstica cantant des del programa radiofònic de “La Ventana” de la Cadena Ser. En aquesta ocasió ens ofereix un bon resum de l’obra de HÄNDEL adaptant una lletra descriptiva a la coneguda “MÚSICA AQUATICA” de l’insigne compositor. Para moltíssima atenció al text que tan encertadament ens canta Sheila i aprofita l’ocasió per a conéixer alguns detalls de l’obra d’aquest autor.
CINEMA: “MOMENTS MUSICALS – CHOPIN” (1.0 / 2.0)
La nostra recomanació d’avui son uns dibuixos animats creats en 1947 per a UNIVERSAL PICTURES por WALTER LANTZ dins d’una serie coneguda com a “MUSICAL MINIATURES” protagonitzada pel seu personatge estrella WOODY WOODPECKER (serie molt similar a las “SILLY SIMPHONIS” de WALT DISNEY). En aquest divertit curtmetraje es pot gaudir de la música de magnífic compositor polonés CHOPIN, un del grans representants del romanticisme. Doncs ja sabeu…., prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CINEMA “SHAKE IT OFF” – CANTA (3.0 / 4.0)
La nostra recomanació d’avui és un fragmet del musical de dibuixos animats CANTA creat per ILUMINATION ENTRETEIMENT que és una companyia de producció de cinema d’animació nord-americana, fundada per Chris Meledandri en 2007 propietat d’UNIVERSAL STUDIOS. En aquest fragment tindrem l’ocasió de gaudir del tema SHAKE IT OFF que ja vam poder escoltar en la nostra portada fa unes setmanes….. Gaudeix d’aquesta imaginativa animació…
CINEMA: “LA TROMPETA MÀGICA” – ESMA (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui trone a ser un curtmetraje de dibuixos animats creat per animadors franeçesos de l’Escola Superior de Matèries Artístiques de Monpellier. En ell podem pantejar-nos, amb l’ajuda de la música, algunes reflexions al voltant de l’importància d’oblidar allò que sembla que ens enfronta i aceptar que les diferències ens igualen més del que pensem….. Gaudiu d’aquest excel·lent curtmetratge……
CINEMA: “BECUADRO” (1.0 / 2.0)
La nostra recomanació d’avui son uns dibuixos animats creats com a treball de fi d’estudis pels estudiants de la Escola de Belles Arts del estat de Minas Gerais (Brasil) i dirigit per Simon Brethé. En aquest divertit curtmetraje es pot gaudir d’un imaginatiu, encara que poc realista, enfrontament entre estils musical. Els animadors han volgut utilitzar el pentagrama i altres signes propis del llenguatge musical per fer-nos passar una estona divertida. Doncs ja sabeu…., prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CINEMA “SINFONIA DE MONOS” (3.0 / 4.0)
La nostra recomanació d’avui és un curtmetraje de dibuixos animats creat per animadors franeçesos de l’Escola Superior de Matèries Artístiques de Monpellier. En ell podem escoltar algunes peçes músicals classiques (Chopin, Beethoven i Mozart) al mateix temps que ens ofereix l’oportunitat de escoltar versions del mateixos temes interpretats amb un estil musical diferent….. Gaudeix d’aquesta imaginativa animació…
BIOCLASSICS: “BRAHMS EL MÁS CLÁSICO DE LOS ROMANTICOS” (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és una nova adaptació lírica duta a terme per la comunicadora, cantant i compositora de Salamanca Sheila Blanco qui, adaptant textos de caràcter biogràfic a alguna de les obres més rellevants de grans autors de la Música Clàssica, ha aconseguit un èxit sense precedents en les xarxes socials. Aquestes adaptacions es coneixen amb el nom de #BIOCLASSICS i van sorgir com a un repte llançat a la fantàstica cantant des del programa radiofònic de “La Ventana” de la Cadena Ser. En aquesta ocasió ens ofereix un bon resum de l’obra de BRAHMS adaptant una lletra descriptiva a la coneguda “DANSA HONGARESA 5” de l’insigne compositor. Para moltíssima atenció al text que tan encertadament ens canta Sheila i aprofita l’ocasió per a conéixer alguns detalls de l’obra d’aquest autor.
CINEMA: “TUBA-DOR ROSA” – LA PANTERA ROSA (1.0 / 2.0)
La recomanació d’avui són uns dibuixos animats molt musicals protagonitzats per La Pantera Rosa. Es tracta d’un personatge de ficció creat per Friz Freleng en principi només com a part de la capçalera de la pel·lícula de Blake Edwards del mateix nom. Però l’èxit obtingut per aquell film i els posteriors llargmetratges de la saga va acabar per propiciar l’aparició a la dècada dels 80 d’una sèrie pròpia de dibuixos animats comercialitzada amb el nom de “The Pink Panter Show”. La sèrie respecta els requisits inicials del personatge: mut, elegant, còmic i acompanyat sempre per la música del genial compositor Henry Mancini. Doncs ja sabeu…., prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CINEMA “SONATA PER A PIANO” (3.0 / 4.0)
La nostra recomanació d’avui són uns dibuixos animats creats per uns animadors italians els quals, per mitjà d’una original i senzilla proposta de línies i siluetes ens fan gaudir d’una de les obres més populars del magnífic compositor austríac WOLFGANG AMADEUS MOZART: La Sonata per a piano núm 16 en do major. Gaudeix d’aquesta imaginativa animació…
CONCERT: “VOCA PEOPLE” (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és un concert a càrrec de l’agrupació vocal “VOCA PEOLE”. Aquest grup d’origen israelià es caracteritza per la interpretació teatralitzada d’obres rellevants de totes les èpoques i estils utilitzant les tècniques vocals A capella i Beatboxing. El seu espectacle es basa en la seua suposada procedència alienígena com a essers del planeta Voca on la comunicació es basa en expressions musicals i vocals….. En aquesta ocasió ens ofereixen un popurri amb conegudes capçaleres musicals de sèries televisives que tal vegada alguna reconeixereu (el pares segur que alguna més)….. Així doncs, malgrat que als concerts no es deu fer, aprofiteu que som a casa i prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CINEMA: “SIMFONIA ROSA” – LA PANTERA ROSA (1.0 / 2.0)
La recomanació d’avui són uns dibuixos animats molt musicals protagonitzats per La Pantera Rosa. Es tracta d’un personatge de ficció creat per Friz Freleng en principi només com a part de la capçalera de la pel·lícula de Blake Edwards del mateix nom. Però l’èxit obtingut per aquell film i els posteriors llargmetratges de la saga va acabar per propiciar l’aparició a la dècada dels 80 d’una sèrie pròpia de dibuixos animats comercialitzada amb el nom de “The Pink Panter Show”. La sèrie respecta els requisits inicials del personatge: mut, elegant, còmic i acompanyat sempre per la música del genial compositor Henry Mancini. Doncs ja sabeu…., prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CONCERT: “L’ESTIU” (3.0 / 4.0)
La nostra recomanació d’avui és l’actuació que el virtuòs violinista ARA MALIKIAN va relitzar en la Gala d’entrega dels Grammy Llatins al 2005. En aquesta ocasió l’obra interpretada per l’agrupació instrumental “La orquesta en el tejado”, dirigida per l’excel·lent músic, va estar el Segon moviment del la Simfonia “Les Quatre Estacions”… L’ESTIU composta per ANTONIO VIVALDI. Com en altres ocasions, podeu gaudir d’unes magnífiques interpretacions que denoten el gran domini tècnic de l’instrument que tenen el conjunt de músics. Així doncs, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
BIOCLASSICS: “WAGNER, OBRA DE ARTE TOTAL” (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és una nova adaptació lírica duta a terme per la comunicadora, cantant i compositora de Salamanca Sheila Blanco qui, adaptant textos de caràcter biogràfic a alguna de les obres més rellevants de grans autors de la Música Clàssica, ha aconseguit un èxit sense precedents en les xarxes socials. Aquestes adaptacions es coneixen amb el nom de #BIOCLASSICS i van sorgir com a un repte llançat a la fantàstica cantant des del programa radiofònic de “La Ventana” de la Cadena Ser. En aquesta ocasió ens ofereix un bon resum de l’obra de RICHARD WAGNER adaptant una lletra descriptiva de la coneguda Cavalcada de les Valquiries de III Acte de l’Òpera La Valkiria de la tetralogia “L’anell del Nibelung” de l’insigne compositor. Para moltíssima atenció al text que tan encertadament ens canta Sheila i aprofita l’ocasió per a conéixer alguns detalls de l’obra d’aquest autor.
CINEMA “TERRA MUSICAL” – SILLY SYMPHONIES (1.0 / 2.0)
La nostra recomanació d’avui són uns dibuixos animats creats per Walt Disney que pertanyen a tota una autèntica sèrie de curtmetratges anomenats Silly Symphonies produïts i entre els anys 1929 i 1939. A diferència d’altres dibuixos animats de la mateixa època o inclús en anys posteriors aquesta sèrie caracteritzava per no girar al voltant d’un únic personatge central sinó que hi havia un protagonisme coral de molts d’ells i al mateix temps una banda sonora específica que no tan sols reforçava el guió sinó que sovint era la justificació d’aquest. Títol de l’episodi d’avui és… “TERRA MUSICAL” dirigit per Wilfred Jackson, estrenat el 5 d’octubre del 1935. Tota una “relíquia” que malgrat encara conserva la capacitat de captar la nostra atenció…..
CINEMA:”BOHEMIAN RHAPSODY” (3.0 / 4.0)
The Muppet’s Show va estar un espectacle de titelles caracteritzat per un estil còmic absurd i de varietats creat en 1955 per Jim Henson. En conjunt formen un nombrós nombre de personatges televisius entre els quals destaque com a principal la Granota Gustau (Kermit the Frog). Des de 2004 formen part d’una franquícia de The Walt Disney Company.
En aquesta ocasió ens ofereixen un divertit muntatge humorístic al voltant del conegut tema musical “BOHEMIAN RHAPSODY” del magnífic grup britànic QUEEN.
BIOCLASSICS: “EL MODERNO DEBUSSY” (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és una nova adaptació lírica duta a terme per la comunicadora, cantant i compositora de Salamanca Sheila Blanco qui, adaptant textos de caràcter biogràfic a alguna de les obres més rellevants de grans autors de la Música Clàssica, ha aconseguit un èxit sense precedents en les xarxes socials. Aquestes adaptacions es coneixen amb el nom de #BIOCLASSICS i van sorgir com a un repte llançat a la fantàstica cantant des del programa radiofònic de “La Ventana” de la Cadena Ser. En aquesta ocasió ens ofereix un bon resum de l’obra de CLAUDE DEBUSSY adaptant una lletra descriptiva a la coneguda Arabesca Nº1 de l’insigne compositor….. En aquesta ocasió no hi ha temps per a menjar crispetes…. Para moltíssima atenció al text que tan encertadament ens canta Sheila i aprofita l’ocasió per a conéixer alguns detalls de la vida d’aquest autor.
CINEMA “CONILLETS SIMPÀTICS” – SILLY SYMPHONIES (1.0 / 2.0)
La nostra recomanació d’avui són uns dibuixos animats creats per Walt Disney que pertanyen a tota una autèntica sèrie de curtmetratges anomenats Silly Symphonies produïts i entre els anys 1929 i 1939. A diferència d’altres dibuixos animats de la mateixa època o inclús en anys posteriors aquesta sèrie caracteritzava per no girar al voltant d’un únic personatge central sinó que hi havia un protagonisme coral de molts d’ells i al mateix temps una banda sonora específica que no tan sols reforçava el guió sinó que sovint era la justificació d’aquest. Títol de l’episodi d’avui és… “CONILLETS SIMPÀTICS” dirigit per Wilfred Jackson, estrenat el 24 de març del 1934. Tota una “relíquia” que malgrat encara conserva la capacitat de captar la nostra atenció….. Feliç Pasqua!
CINEMA “HOME ORQUESTRA” – PIXAR (3.0 / 4.0)
La nostra recomanació d’avui són uns dibuixos animats creats per PIXAR, una divisió de Lucasfilm que a principi dels anys vuitanta es dedicava a animacions de demostració de tipus tècnic. Posteriorment al 2006 va ser adquirida per The Walt Disney Company. Just en aquest any es va estrenar aquest curtmetratge que es projectava abans del llargmetratge Cars. En ell podreu gaudir d’una imaginativa interpretació musical a càrrec dels seus personatges animats digitalment. Tota una “revolució” en aquell moment per al món dels dibuixos animats….
BIOCLASSICS: “BACH ES DIOS” (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és una nova adaptació lírica duta a terme per la comunicadora, cantant i compositora de Salamanca Sheila Blanco qui, adaptant textos de caràcter biogràfic a alguna de les obres més rellevants de grans autors de la Música Clàssica, ha aconseguit un èxit sense precedents en les xarxes socials. Aquestes adaptacions es coneixen amb el nom de #BIOCLASSICS i van sorgir com a un repte llançat a la fantàstica cantant des del programa radiofònic de “La Ventana” de la Cadena Ser. En aquesta ocasió ens ofereix un bon resum de la vida de JOHANN SEBASTIAN BACH adaptant una lletra biogràfica la coneguda Badinerie de la Suite Nº. 2 en Si menor de l’insigne compositor….. En aquesta ocasió no hi ha temps per a menjar crispetes…. Para moltíssima atenció al text que tan encertadament ens canta Sheila i aprofita l’ocasió per a coneixer alguns detalls de la vida d’aquest autor.
TEATRE: “PAGAGNINI” (1.0 / 2.0 / 3.0 / 4.0)
La nostra recomanació d’avui és l’espectacle teatral “PAGAGNINI” portat als escenaris de tota Europa per Yllana Produccuiones S.L. amb la participació d’un quartet de corda excepcional dirigit musicalment pel virtuós violinista ARA MALIKIAN. En ell podreu gaudir, a més d’un selecte nombre de fragments musicals de diverses èpoques i gèneres, d’unes magnífiques interpretacions que denoten el gran domini tècnic de l’instrument que tenen els quatre músics. Tot açò en mig d’una contínua successió de gags que us trauran més d’un somriure….. Així doncs, malgrat que al teatre no es deu fer, aprofiteu que som a casa i prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CONCERT: “SPANISH BRASS” (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és el concert pedagògic “BRASS, BRASS, BRASS” portat als escenaris de tota Europa pel quintet de cámara SPANISH BRASS al 2016. Aquesta agrupació de músics d’origen valencià du una trajectória d’èxits des de ja fa trenta anys. En aquest concert podreu gaudir, a més d’un selecte nombre de fragments musicals de diverses èpoques i gèneres, d’unes magnífiques interpretacions que denoten el gran domini tècnic de l’instrument que tenen els cinc músics. Tot açò en mig d’una contínua successió de moviments coreogràfics que ens ajuden a mantenir l’atenció en tot moment….. Així doncs, malgrat que als concerts no es deu fer, aprofiteu que som a casa i prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CINEMA “PIANO i FORTE” (1.0 / 2.0)
La recomanació d’avui són uns dibuixos animats creats per ordinador en 3D per Bill Belongia sobre una idea original de Teresa Jennings per a l’organització Plank Road Publishing de Wisconsin. L’objectiu d’aquest vídeo és reforçar els conceptes dinàmics (d’intensitat) “piano” (suau) i “forte” (fort). Escolta amb molta atenció. Fixat en com interpreten la peça musical aquesta particular orquestra i uneix-te cantant a ella i seguint fidelment les indicacions de la seua directora……. Com que hem de cantar haurem de deixar les crispetes per a una altra ocasió.
CINEMA: “ESTILS MUSICALS” – LA PANTERA ROSA (3.0 / 4.0)
La recomanació d’avui són uns dibuixos animats molt musicals protagonitzats per La Pantera Rosa. Es tracta d’un personatge de ficció creat per Friz Freleng en principi només com a part de la capçalera de la pel·lícula de Blake Edwards del mateix nom. Però l’èxit obtingut per aquell film i els posteriors llargmetratges de la saga va acabar per propiciar l’aparició a la dècada dels 80 d’una sèrie pròpia de dibuixos animats comercialitzada amb el nom de “The Pink Panter Show”. La sèrie respecta els requisits inicials del personatge: mut, elegant, còmic i acompanyat sempre per la música del genial compositor Henry Mancini. Doncs ja sabeu…., prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
BIOCLASSICS: “MOZART, UN NIÑO GENIAL” (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és una adaptació lírica duta a terme per la comunicadora, cantant i compositora de Salamanca Sheila Blanco qui, adaptant textos de caràcter biogràfic a alguna de les obres més rellevants de grans autors de la Música Clàssica, ha aconseguit un èxit sense precedents en les xarxes socials. Aquestes adaptacions es coneixen amb el nom de #BIOCLASSICS i van sorgir com a un repte llançat a la fantàstica cantant des del programa radiofònic de “La Ventana” de la Cadena Ser. En aquesta ocasió ens ofereix un bon resum de la vida de MOZART adaptant una lletra biogràfica a la coneguda “Marcha turca” de la Sonata Nº11 en La major de l’insigne compositor….. En aquesta ocasió no hi ha temps per a menjar crispetes…. Para moltíssima atenció al text que tan encertadament ens canta Sheila i aprofita l’ocasió per a conéixer alguns detalls de la vida d’aquest autor.
CINEMA: “EL BOLERO” DE RAVEL (1.0 / 2.0)
La nostra recomanació d’avui son uns dibuixos animats creats com a treball de fi d’estudis pels estudiants de la Escola de Belles Arts del estat de Minas Gerais (Brasil) i dirigit per Simon Brethé. En aquest divertit curtmetraje es pot gaudir de l’audició de la coneguda obra “EL BOLERO” un Ballet compost i orquestrat per Maurice Ravel. Els animadors han volgut utilitzar el pentagrama i altres signes propis del llenguatge musical per fer-nos passar una estona divertida. Doncs ja sabeu…., prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CINEMA:”HIMNE A L’ALEGRIA” (3.0 / 4.0)
The Muppet’s Show va estar un espectacle de titelles caracteritzat per un estil còmic absurd i de varietats creat en 1955 per Jim Henson. En conjunt formen un nombrós nombre de personatges televisius entre els quals destaque com a principal la Granota Gustau (Kermit the Frog). Des de 2004 formen part d’una franquícia de The Walt Disney Company.
En aquesta ocasió ens ofereixen un divertit muntatge humorístic al voltant del conegut fragment melòdic “Himne a l’Alegria” pertanyent a la 9a Simfonia composta pel magnífic compositor Ludwig van Beethoven.
CINEMA: “COPIANT BEETHOVEN” (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és drama històric la directora polonesa Agnieszka Holland centrat en els últims anys de Ludwig van Beethoven. En aquest llargmetraje es pot gaudir d’una part de la magnìfica obra del màxim exponent del Romanticisme. Prepareu unes monjetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CINEMA: “L’ORQUESTRA SIMFÒNICA ESPERANÇA” (1.0 / 2.0)
La nostra recomanació d’avui son uns dibuixos animats creats per John Halas i Joy Batchelor per a la cadena de televisió anglesa BBC. En aquest divertit curtmetraje es pot gaudir d’un bon grapat de xicotets fragments de les obres de reconeguts autors de la història de la Música Clàsica. Prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CINEMA: “PERE I EL LLOP” (3.0 / 4.0)
La nostra recomanació d’avui és un conte musical compost per Seguei Prokófiev i portat a la pantalla per la Universal Music Publishing Group mezclando la aparición de actores y mrionetas. En aquest curtmetraje es pot gaudir d’un exemple de la magnìfica obra de un dels màxims exponents del Nacionalisme. Prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
CINEMA: “AMADEUS” (5.0 / 6.0)
La nostra recomanació d’avui és aquesta interesant pel·licula de Milos Forman al voltant de l’edat adulta del genial compositor Wolfgang Amadeus Mozart. En aquest llargmetraje es pot gaudir d’una part de la magnìfica obra del màxim exponent del Clasicisme. Prepareu unes crispetes al microones, apagueu els llums i gaudiu de la funció.
LINE_RIDERS: “OBERTURA 1812” – TXAIKOVSKI
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
En aquesta ocasió la seua passió pels Line_Riders l’ha tornar a portar traslladar aquesta idea directament al joc del videojocs. Avui us presentem el treball que va fer amb un joc de construcció de muntanyes russes per oferir-nos aquesta “L’OBERTURA 1812” del compositor rus TXAIKOVSKI.
LINE_RIDERS: “LA CAVALGADA DE LES VALQUÍRIES” – WAGNER
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
En aquesta ocasió la seua passió pels Line_Riders l’ha tornar a portar traslladar aquesta idea directament al joc del videojocs. Avui us presentem el treball que va fer amb un joc de construcció de circuits de curses per oferir-nos aquesta “CAVALGADA DE LES VALQUÍRIES” del compositor alemay RICHARD WAGNER inclós en la famósa opera Die Walküre.
LINE_RIDERS: “EL VALS DE LES FLORS” – TXAIKOVSKI
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
La seua passió per Line_Riders l’ha portat a voler traslladar aquesta idea al món físic. Avui us presentem el treball que va fer amb objectes reals per oferir-nos aquest “VALS DE LES FLORS” del compositor rus TXAIKOVSKI inclós en el famós ballet TRENCANOUS.
LINE_RIDERS: “CANON” – PACHELBEL
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos aquest “CANON EN D MAJOR” del compositor alemany PACHELBEL una de les obres més famoses de la música barroca.
LINE_RIDERS:”PER A ELISA” – BEETHOVEN
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos aquest “PER A ELISA” del compositor alemany BEETHOVEN una de les obres per a piano més afamades del gran compositor.
LINE_RIDERS:”DANSA DE LA FADA DE SUCRE” – TXAIKOVSKI
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos aquest “DANSA DE LA FADA DE SUCRE” del compositor rus TXAIKOVSKI inclosa en la seu magnígic ballet “EL TRENCANOUS” que explica un conte de Nadal.
LINE_RIDERS:”LA PRIMAVERA” – ANTONIO VIVALDI
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos aquest famosíssim primer moviment de la coneguda Simfonia “Les quatre estacions” del compositor italia ANTONIO VIVALDI….
LINE_RIDERS:”AL BELL DANUBI BLAU” – JOHANN STRAUSS
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos aquest famosíssim vals del compositor austriac Johann Straus II…. “AL BELL DANUBI BLAU”
LINE_RIDERS:”A LA COVA DEL REI DE LA MUNTANYA” – EDVARD GRIEG
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos un fragment de la famosa suite orquestral Peer Gynt del compositor Edvard Grieg…. “A LA COVA DEL REI DE LA MUNTANYA”
LINE_RIDERS: “SIMFONIA NUM 5” – BEETHOVEN
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos el primer moviment de la coneguda obra de Ludwig van Beethoven…. “SIMFONIA NUMERO 5”
LINE_RIDERS:”LES BODES DE FIGARO” – MOZART
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de Mark Robbins, un jove de vint-i-un anys estudiant d’ingeniería informàtica de Lake City (Estats Units), que va saltar a la fama publicant uns hipnotitzants vídeos musicals en el seu canal de YouTube Doodle Chaos. Mark en el seu temps lliure, i utilitzant el joc Line Riders, ha anat sincronitzat un fum de fragments musicals de la Història de la Música Occidental. Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos l’obertura de la coneguda òpera de Mozart…. “LES BODES DE FIGARO”
MUSICORAMA: “L’HIVERN”
Escolta i segueix amb molta atenció aquest Quart Moviment de la Simfonia “Les Quatre Estacions”….. L’HIVERN composta pel magnífic autor barroc Antonio Vivaldi. Fixat com en aquesta ocasió en el musicograma els dibuixos marquen el tempo de les diferents línies melòdiques….. Polsa al cantó baix de la dreta per veure’l a pantalla completa i passa-ho bé..
MUSICORAMA: “LA TARDOR”
Escolta i segueix amb molta atenció aquest Tercer Moviment de la Simfonia “Les Quatre Estacions”….. LA TARDOR composta pel magnífic autor barroc Antonio Vivaldi. Fixat com en aquesta ocasió en el musicograma es representen amb els dibuixos iguals les repeticions melòdiques i amb el tamany d’aquest les intensitats de la melodia principal….. Polsa al cantó baix de la dreta per veure’l a pantalla completa i passa-ho bé.
MUSICORAMA: “AL MATÍ”
Escolta i segueix amb molta atenció aquesta màgnifica composició de Edvard Grieg dins de la suite Peer Gynt anomenada AL MATÏ. Fixat com en aquesta ocasió el musicograma representa amb els seus dibixos la altura y la duració de les notes….o siga segueix la melodia
MUSICOGRAMA: “LA PRIMAVERA”
Escolta i segueix amb molta atenció aquest Primer Moviment de la Simfonia “Les Quatre Estacions” composta pel magnífic autor barroc Antonio Vivaldi. Fixat com en aquesta ocasió el musicograma representa amb els seus dibuixos el ritme y alguns fragments de la melodia principal….. Polsa al cantó baix de la dreta per veure’l a pantalla completa i passa-ho bé.
MUSICOGRAMA “SIGUE EL RITMO”
Escolta i segueix amb molta atenció aquest divertit exercici rítmic. Fixat bé com en aquesta ocasió el musicograma representa amb els seus dibixos el bloc rítmic que forme cada paraula….o siga segueix el compàs
M.A.M.:”SIMFONIA nº 5″ – BEETHOVEN
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de STEPHEN MALINOWSKI, un compositor, pianista, enginyer de programari i inventor nord-americà conegut, sobretot, per les seves animacions musicals i el seu programa d’ordinador, la MUSIC ANIMATION MACHINE, que crea partitures gràfiques de peces de compositors clàssics. Les seues animacions es poden gaudir en el seu canal de YouTube SMALIN on han assolit l’estatus de virals . Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos la Simfonia nº 5 de BEETHOVEN.
M.A.M.:”TOCCATA I FUGA” – BACH
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de STEPHEN MALINOWSKI, un compositor, pianista, enginyer de programari i inventor nord-americà conegut, sobretot, per les seves animacions musicals i el seu programa d’ordinador, la MUSIC ANIMATION MACHINE, que crea partitures gràfiques de peces de compositors clàssics. Les seues animacions es poden gaudir en el seu canal de YouTube SMALIN on han assolit l’estatus de virals . Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos la “TOCCATA I FUGA” en Re menor de BACH
M.A.M.:”SIMFONIA Nº 40″ – MOZART
És possible que no hages sentit parlar mai fins ara de STEPHEN MALINOWSKI, un compositor, pianista, enginyer de programari i inventor nord-americà conegut, sobretot, per les seves animacions musicals i el seu programa d’ordinador, la MUSIC ANIMATION MACHINE, que crea partitures gràfiques de peces de compositors clàssics. Les seues animacions es poden gaudir en el seu canal de YouTube SMALIN on han assolit l’estatus de virals . Estic convençut que t’agradaran.
Avui us presentem el treball que va fer per oferir-nos la Simfonia nº 40 de W. A. Mozart.
PRIMER: SESSIÓ 16 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda LA DISCRIMINACIÓ AUDITIVA i per l’altra ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL
PRIMER: SESSIÓ 15 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda GRAFIA NO CONVENCIONAL i per l’altra LA DISCRIMINACIÓ AUDITIVA
PRIMER: SESSIÓ 14 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL i per l’altra LA DISCRIMINACIÓ AUDITIVA
PRIMER: SESSIÓ 13 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL i per l’altra LA DISCRIMINACIÓ AUDITIVA
PRIMER: SESSIÓ 12 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem en els dos casos LA DISCRIMINACIÓ AUDITIVA
PRIMER: SESSIÓ 11 ACTIVITAT 1 , 2 i 3
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem en els dos casos LA DISCRIMINACIÓ AUDITIVA: EL POLS
PRIMER: SESSIÓ 10 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem en els dos casos LA DISCRIMINACIÓ AUDITIVA
PRIMER: SESSIÓ 9 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda la DISCRIMINACIÓ AUDITIVA i `per l’altra la GRAFIA NO CONVENCIONAL
PRIMER: SESSIÓ 8 ACTIVITAT 1
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem el SO i SILENCI
PRIMER: SESSIÓ 7 ACTIVITAT 1
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem la DISCRIMINACIÓN SONORA
PRIMER: SESSIÓ 6 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda la LECTO-ESCRITURA i per l’altre la DISCRIMINACIÓ AUTITIVA.
PRIMER: SESSIÓ 5 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda la DURACIÓ i per l’altre la DISCRIMINACIÓ SONORA.
PRIMER: SESSIÓ 4 ACTIVITAT 1
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem el EL SO i EL SORROLL
PRIMER: SESSIÓ 3 ACTIVITAT 1
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem la INTENSITAT SONORA
PRIMER: SESSIÓ 2 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda el SO, SORROLL I SILENCI i per l’altre la PERCUSSIÓ CORPORAL.
PRIMER: SESSIÓ 1 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda el SO, SORROLL I SILENCI i per l’altre la CLASSIFICACIÓ DEL SO.
SEGON: 1R TRIMESTRE Test
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió anem a comprovar ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL i DISCRIMINACIÓ AUDITIVA
SEGON: SESSIÓ 16 ACTIVITAT 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem la ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL
SEGON: SESSIÓ 15 ACTIVITAT 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem la DISCRIMINACIÓ AUDITIVA
SEGON: SESSIÓ 14 ACTIVITAT 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem la DISCRIMINACIÓ AUDITIVA
SEGON: SESSIÓ 13 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per partida doble la DISCRIMINACIÓ AUDITIVA i ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL
SEGON: SESSIÓ 12 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per partida doble la DISCRIMINACIÓ AUDITIVA i ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL
SEGON: SESSIÓ 10 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per partida doble la DISCRIMINACIÓ AUDITIVA i INSTRUMENTS MUSICALS
SEGON: SESSIÓ 9 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per partida doble la DISCRIMINACIÓ AUDITIVA i ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL
SEGON: SESSIÓ 8 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL i per l’altre FORMES MUSICALS
SEGON: SESSIÓ 7 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem en els dos casos ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL
SEGON: SESSIÓ 6 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL i per l’altre INSTRUMENT MUSICALS
SEGON: SESSIÓ 5 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL i per l’altre VALORS RÍTMICS
SEGON: SESSIÓ 4 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL i per l’altre VALORS RÍTMICS
SEGON: SESSIÓ 3 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL i per l’altre PARAMETRES DEL SO
SEGON: SESSIÓ 2 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda NOTES MUSICALS i per l’altre ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL
SEGON: SESSIÓ 1 ACTIVITAT 1 i 2
Avui repassarem alguns dels coneixements treballats a classe durant els dos primers trimestres del curs. Per fer-ho accedirem al menú de Recursos i Activitats que trobarem dins de l’Aula Virtual de Santillana, al costat esquerre de la pantalla. No oblides llegir els resums de cada tema abans de intentar resoldre l’activitat…. Ja estàs preparat?….
En aquesta ocasió treballarem per una banda NOTES MUSICALS i per l’altre ELEMENTS DEL LLENGUATGE MUSICAL
BUFEM:”LA NIT” 4.11
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “LA NIT” de la Unitat 5 pàgina 43 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”NANA” 4.10
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “NANA” de la Unitat 5 pàgina 42 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”L’ORONETA” 4.09
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “L’ORONETA” de la Unitat 5 pàgina 41 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”LUNA LUNERA” 4.08
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “LUNA LUNERA” de la Unitat 5 pàgina 39 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”RECORD” 4.07
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “RECORD” de la Unitat 4 pàgina 37 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”LA SOGRA” 4.06
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “LA SOGRA” de la Unitat 4 pàgina 35 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”DIALEG” 4.05
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “DIALEG” de la Unitat 4 pàgina 34 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”REPICA EL TABALET” 4.04
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “REPICA EL TABALET” de la Unitat 4 pàgina 33 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”DANSA ALEMANYA” 4.03
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “DANSA ALEMANYA” de la Unitat 4 pàgina 32 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”EL BOT SI-DO” 4.02
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “EL BOT SI-DO” de la Unitat 4 pàgina 31 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”UN DON DIN” 4.01
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “UN DON DIN” de la Unitat 4 pàgina 30 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
BUFEM:”OMBRES XINESES” 4.00
Avui interpretarem amb la nostra flauta la cançó “EL CUCUT” de la Unitat 4 pàgina 29 del mètode de flauta SIRINGA1. Recordat que pots utilitzar l’Aplicació Digital del llibre per fer sonar l’acompanyament instrumental polsant en el símbol que apareix al costat de la partitura. No oblides netejar la flauta al final de tocar totes les cançons d’avui. Preparat?….
COLPEGEM:”NOTES I SILENCIS” PERCUSIÓ CORPORAL (1.0 / 2.0)
Per portar a terme aquesta no necessitaràs res més que el teu propi cos, ja que es tracta d’una activitat de Percussió Corporal. En principi farem servir algunes de les moltes possibilitats sonores que té el nostre cos. Concretament en aquesta ocasió farem servir les següents: punta dels dits entre elles, punta dels dits contra la palma de la mà, palmes i mans al cap. La música triada aquesta volta és una senzilla melodia infantil. Si consideres que estàs preparat, relaxa el cos i comença a fer autèntic ritme amb ell…… Música mestre!
COLPEGEM:”NOTES I SILENCIS” PERCUSIÓ CORPORAL (1.01 / 2.01)
Per portar a terme aquesta no necessitaràs res més que el teu propi cos, ja que es tracta d’una activitat de Percussió Corporal. En principi farem servir algunes de les moltes possibilitats sonores que té el nostre cos. Concretament en aquesta ocasió farem servir les següents: palmades amb les mans quan veurem una nota i un salt quan veurem un silenci. La música triada aquesta volta és una senzill acompanyament musical. Si consideres que estàs preparat, relaxa el cos i comença a fer autèntic ritme amb ell…… Música mestre!